15-09-2015 - Drukwerkdeal.nl bouwt met samenwerking verder aan een duurzame positie in de creatieve sector.

Drukwerkdeal.nl is officieel sponsor van de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO). Met het sponsorschap draagt de internetwinkel en marktleider op het gebied van online print bij aan zijn positie en naambekendheid binnen de creatieve sector. Al eerder was het bedrijf hoofdsponsor van VROAAM!, de jaarlijks door de BNO georganiseerde carrièredag voor creatieven.

Een sterke en gezonde creatieve sector is voor Drukwerkdeal.nl van strategisch belang. Het Deventer bedrijf telt veel reclame- en ontwerpbureaus tot zijn klanten. "Drukwerk van een hoge kwaliteit toegankelijk maken voor bedrijven en zelfstandigen, dat is vanaf ons begin – nu bijna 10 jaar geleden – onze missie. Met deze samenwerking bouwen we verder aan een duurzame positie in die markt," aldus Sylvia Vroklage, marketing manager bij Drukwerkdeal.nl.

Madeleine van Lennep, directeur van de BNO, voegt toe: "Ontwerpers moeten steeds scherper en sneller leveren. Drukwerkdeal komt daarbij goed van pas, door de combinatie van prijs, tempo en geboden kwaliteit. De BNO heeft deze ontwikkeling gesignaleerd en streeft in de samenwerking met Drukwerkdeal naar synergie voor alle betrokkenen."

Eerder dit jaar verlengde Drukwerkdeal.nl zijn hoofdsponsorschap van (toen nog eredivisieclub) Go Ahead Eagles met één jaar. De samenwerking met BNO ziet het bedrijf als een mooie aanvulling op voetbalsponsoring, dat vooral massamediaal is. Aldus Vroklage: "Met dit sponsorschap zitten we heel dicht op een sector, Nederlandse creatieven, waar we ons merk willen versterken. De verwachtingen zijn hooggespannen."

Drukwerkdeal.nl en de BNO verbinden zich voor de periode van één jaar.