Verleiden tot een gesprek als conversiedoel

Een belangrijk communicatiemiddel om cliënten te werven is persoonlijk contact. Een gesprek met de ouderen zelf, de betrokken mantelzorgers en de verwijzers (bijv. een huisarts). Het ontwerp is er dan ook op gericht om te verleiden contact op te nemen met Laurens of contactgegevens achter te laten. We hebben Laurens geholpen bij het invullen van de conversiefunnel die online begint en overloopt in offline verkoopmomenten.


Een professionele organisatie met een persoonlijke aanpak

De website moet Laurens neerzetten als professionele zorgorganisatie waarbij persoonlijke aandacht centraal staat. Daar zorgt het ontwerp voor dat professioneel en vriendelijk overkomt, maar ook de teksten en fotografie spelen hier een belangrijke rol in. We hebben een fotograaf uit ons netwerk hiervoor benut om precies de beelden te schieten die de website nodig heeft.


Intensieve samenwerking met snel resultaat

De website moest in een zeer korte tijdsspanne ontwikkeld worden. Dat maakte een innige samenwerking met het team van Laurens noodzakelijk. Tijdens de productie werkten medewerkers in onze studio aan het ontwikkelen en plaatsen van content.

Bekijk Laurens.nl
Bekijk meer cases op Zicht.nl