Visuele identiteit met gelaagd logo

Door: Irene de Groot

Huisstijl met overkoepelend logo voor de twee bedrijfstakken, dat ook voor beide disciplines los kan worden ingezet.

Ik vraag u iets meer lef te tonen

Door: Renate Boere

de journalistieke roman geschreven door ontwerper Renate Boere vertelt op meeslepende manier over het zelf initiëren van een project

Andders

Door: Lieneke Koenen

Andders is gespecialiseerd in high-end interieur design oplossingen met uitwerkingen in verschillende materialen.

Via Roma

Door: Daphne de Vries

Bureau Merkwaardig verzorgde het gehele boek (omslag, binnenwerk, illustraties). Uitverkozen tot best verzorgd boek 2015.

Schweigman&

Door: Lieneke Koenen

Een folder voor de nieuwe voorstelling 'ERF' van Schweigman&

Jaarverslagen

Door: Tirza Teule

Sociaal en financieel jaarverslag

Natuurpodium - leer ontdek beleef

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde naam, huisstijl en website voor Natuurpodium, een Natuur- Milieu- en Educatiecentrum (NME) in Bergen op Zoom.

Bisdom Rotterdam - Een netwerk van liefde

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde website en visuele identiteit van Bisdom Rotterdam - een netwerk van liefde.

Magazine Even weg

Door: Lizeanne Voorhout

Concept art direction en vormgeving door vanhorenzeggen.com

Klein Optiek - Zien is beleven

Door: daily milk

Voor Klein Optiek, dè specialist in oogzorg in Apeldoorn, bracht dailymilk weer focus aan in stijl, uitingen en campagnes. Zien is beleven.

Katholiekleven.nl - Inspiratie voor je dagelijkse leven.

Door: daily milk

Voor katholiekleven.nl ontwikkelden wij naam, huisstijl en website, gebaseerd op de pijlers geloof, hoop en liefde.

Cookie & Co - De vrolijkste koekenbakkers van Nederland

Door: daily milk

Voor de koekenbakkers van Cookie & Co deden wij een volledige restyle van hun visuele identiteit en website.

Magazine Taart

Door: Lizeanne Voorhout

Concept art direction en vormgeving door vanhorenzeggen.com

Pyora

Door: Lieneke Koenen

Vouw, zit, trap, gaan. Pyoora

De Jong & Vader - Vlees met de kwaliteit van vleesch

Door: daily milk

dailymilk heeft voor De Jong & Vader | Kwaliteitsslagers sinds 1775 een nieuwe naam en volledig nieuwe visuele identiteit ontwikkeld.