Jaarverslagen

Door: Tirza Teule

Sociaal en financieel jaarverslag

Natuurpodium - leer ontdek beleef

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde naam, huisstijl en website voor Natuurpodium, een Natuur- Milieu- en Educatiecentrum (NME) in Bergen op Zoom.

Bisdom Rotterdam - Een netwerk van liefde

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde website en visuele identiteit van Bisdom Rotterdam - een netwerk van liefde.

Magazine Even weg

Door: Lizeanne Voorhout

Concept art direction en vormgeving door vanhorenzeggen.com

Klein Optiek - Zien is beleven

Door: daily milk

Voor Klein Optiek, dè specialist in oogzorg in Apeldoorn, bracht dailymilk weer focus aan in stijl, uitingen en campagnes. Zien is beleven.

Katholiekleven.nl - Inspiratie voor je dagelijkse leven.

Door: daily milk

Voor katholiekleven.nl ontwikkelden wij naam, huisstijl en website, gebaseerd op de pijlers geloof, hoop en liefde.

Cookie & Co - De vrolijkste koekenbakkers van Nederland

Door: daily milk

Voor de koekenbakkers van Cookie & Co deden wij een volledige restyle van hun visuele identiteit en website.

Magazine Taart

Door: Lizeanne Voorhout

Concept art direction en vormgeving door vanhorenzeggen.com

Pyora

Door: Lieneke Koenen

Vouw, zit, trap, gaan. Pyoora

De Jong & Vader - Vlees met de kwaliteit van vleesch

Door: daily milk

dailymilk heeft voor De Jong & Vader | Kwaliteitsslagers sinds 1775 een nieuwe naam en volledig nieuwe visuele identiteit ontwikkeld.

Dunea Campagne Nationaal Park Hollandse Duinen

Door: T2 Ontwerp

Een nieuw natuurgebied, een nieuwe identiteit! In opdracht van Dunea ontwikkelden wij het beeldmerk en de campagne.

byJensen.nl - Pure living

Door: daily milk

Pure living byJensen - dè webshop voor een Scandinavische lifestyle.

Midlight

Door: Lieneke Koenen

Visuele identiteit van voor een Nederlands platenlabel

This is LAUNCH

Door: Lieneke Koenen

Visuele concept voor de LAUNCH campagne

Salon du Trezo

Door: Lieneke Koenen

Een samenhangende on- en offline ervaring voor een high-end boutique salon.