Olivier van Breugel

Door: Lieneke Koenen

Identiteit, website en drukwerk voor een aanstormend fotografie talent.

Salon du Trezo

Door: Lieneke Koenen

Een samenhangende on- en offline ervaring voor een high-end boutique salon.

Piet Oudhof

Door: Lieneke Koenen

Een nieuwe online experience voor het oeuvre van Piet Oudolf.

BB/Architecs

Door: Lieneke Koenen

Een nieuwe website en huisstijl voor BB/Architects.

Liesbeth Ament Makelaars

Door: Windkracht-10

Een jubileummagazine: van de inhoudelijke aanpak, het ontwerp, de opmaak en de pakkende teksten tot en met het bijzonder mooie drukwerk.

Best of Four

Door: Windkracht-10

Windkracht 10 ontwikkelde de website en corporate brochure met het productassortiment en de onderscheidende diensten.

9. VANAde

Door: Windkracht-10

VANAde vroeg Windkracht 10 mee te denken over de vraag hoe de vereniging zich duidelijker kon positioneren naar potentiële leden.

IVN Scharrelkids Beleef de Natuur-kaarten

Door: Esther Koch

Concept, grafisch ontwerp en illustraties voor Beleef de Natuur-kaarten.

Openingsspecial Graafschap College

Door: Heidi Otten

Ontwikkeling van een campagne rondom de opening van een nieuwe vestiging van het Graafschap College.

Merk- en visuele identiteit Nuna babyproducten

Door: Marion de Backer

Revitalisatie van Nuna’s visual identity, met een onderscheidende fotografiestijl, kleurenpalet en typografie.

Inholland Studentenmagazine

Door: Pieter Pijlman

Ontwerp en vormgeving van tweemaandelijks studentenmagazine 'INzine'.

Schoolgids Oostvaarders College

Door: Pieter Pijlman

De huisstijl van het Oostvaarders College evolueert mee met tijdsgeest en de koers van de school.

Verfrissende folderlijn

Door: Pieter Pijlman

b.ont ontwierp een frisse en toegankelijke folderlijn voor het Buitenhout College in Almere.

Inholland opleidingsgidsen

Door: Pieter Pijlman

Vormgeving van alle opleidingsgidsen voor Hogeschool Inholland, in de nieuwe huisstijl.