KiesUwCursus

Door: Lieneke Koenen

Positionering en visueel ontwerp voor een nieuwe cursus-vergelijkingswebsite.

Natuurpodium - leer ontdek beleef

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde naam, huisstijl en website voor Natuurpodium, een Natuur- Milieu- en Educatiecentrum (NME) in Bergen op Zoom.

Bisdom Rotterdam - Een netwerk van liefde

Door: daily milk

dailymilk ontwikkelde website en visuele identiteit van Bisdom Rotterdam - een netwerk van liefde.

SImone Mudde

Door: Lieneke Koenen

Een nieuwe responsive website voor fotografe Simone Mudde

byJensen.nl - Pure living

Door: daily milk

Pure living byJensen - dè webshop voor een Scandinavische lifestyle.

Huisstijl en website

Door: Matthijs Hooghiemstra

Verscheidenheid maar bovenal herkenbaarheid voert de boventoon in huisstijl en responsive website

CON-C

Door: Dutch Portfolio

Voor CON-C is een compleet nieuwe website ontworpen waarbij de focus op de projecten ligt.

Identiteit en concept

Door: Cynthia Boom

"4 bedrijven teruggebracht onder 1 paraplu. Hieruit is Op de Eerste Rij ontstaan.

EVA LAHAYE

Door: Sido Dekker

Website ontwerp Eva Lahaye

Trans-Action

Door: Dutch Portfolio

Voor International Agents Trans-Action heeft Dutch Portfolio de huidige website voorzien van een restyle.

Webshop

Door: Matthijs Hooghiemstra

Wij laten verkoopcijfers stijgen door perfecte weergave op computer, tablet en smartphone

3. Gemeente Leiden

Door: Windkracht-10

Mooi Noord groeit en timmert met hulp van Windkracht 10 hard aan de weg om Leiden Noord op de kaart te zetten.

2. Fioretticollege

Door: Windkracht-10

Persoonlijke voorkeuren en andere subjectieve elementen beïnvloeden voortdurend het ‘rationele’ beslissingsproces inzake een schoolkeuze.

1. Nieuw Leyden

Door: Windkracht-10

Hoe maak je een unieke nieuwbouwwijk zichtbaar voor de rest van de wereld?

FGD Holding : identiteit

Door: Matthijs Hooghiemstra

Vertrouwen en dynamiek, kenmerkend voor een sterk merk