Vorstelijk Baarn

Door: Johan Bosgra

Voor de marketing van Vorstelijk Baarn maakten we de huisstijl

Stamhuis totaalconcept

Door: Dutch Portfolio

In 4 weken hebben we voor Stamhuis de interactieve content voor een multitouch tafel ontworpen: van teksten tot de vormgeving én fotografie.

MAGNA

Door: Sido Dekker

Logo geïnspireerd op mijn motorfiets

Little Kolibri... niet zo klein als het lijkt

Door: Isabella van Reeuwijk

OK plant behoort tot de internationale top van plantenleveranciers.

Harvest House Gril-groenten

Door: Isabella van Reeuwijk

Ontwikkelen brandidentity, beelden en verpakkingsdesign voor nieuwe productconcept: groente voor in de oven en voor op de BBQ.

Room for ID's creëert kennismerken

Door: Ilonka Bottema

Room for ID's biedt creatieve (merk)communicatie voor kennisgedreven organisaties

Lois denim the key!

Door: Nathalie Schellekens

Lois is back! Om het merk opnieuw in de markt te zetten zijn er diverse marketing ondersteunende producten bedacht

Branding

Door: Sarah van Ours

Branding for Berlin soda label Dorstlust; Amsterdam, The Netherlands

Jan Eringa

Door: Douwe Huitema

Samen met de mannen van Jan Eringa ontwikkelen we offline en online campagnes die deze ontwikkelingen zichtbaar maken.

RTV Totaal

Door: Emmy van Thiel

RTV Totaal (Total) is the Radio and TV station for the Maas & Waal area (NL). We've designed their new identity

Rebranding - Business Networking Academy

Door: Sander Dijkstra

http://www.synsation.nl/work/identity/bnaidentity

Merk-identiteit - Research Imaging Sydney

Door: Sander Dijkstra

http://www.synsation.nl/work/identity/risidentity

Rebranding - Flint Payrolling

Door: Sander Dijkstra

http://www.synsation.nl/work/identity/flintppidentity

Merk-identiteit - Sneaking Duck

Door: Sander Dijkstra

http://www.synsation.nl/work/identity/sneakingduckidentity

laplaia logo

Door: Edwin Hassink

brandiousbb designed het merk Laplaia - een casual-chique beach wear mode-merk