Touchpoints!

Onderzoek naar, en toolbox voor het ontwerpen voor duurzaam en gezond gedrag.

'Price is only ever an issue in the absence of value'

Roel Stavorinus over het overtuigen van opdrachtgevers van de waarde van creativiteit en over nieuwe verdienmodellen.

'De verpakking was leuk maar de inhoud stonk'

De column van Marcel van Roosmalen over De MelkSalon, uit Dude #2 2015

Effectiviteit van Design

Een product levert bijna 20% meer winst als veel aandacht wordt besteed aan design.

BNO DesignEffect

BNO DesignEffect is een instrument voor het meten van de effecten van design.

'De wereld is fundamenteel aan het veranderen'

Een gesprek met Madeleine van Lennep ter gelegenheid van de Salone del Mobile in Milaan.

Kunststoffen

Kennispagina uit het dossier Duurzaamheid over kunststoffen.

Zonnecellen

Kennispagina uit het dossier Duurzaamheid over zonnecellen.

Upcycling

Kennispagina uit het dossier Duurzaamheid over upcycling.

Recycling

Kennispagina uit het dossier Duurzaamheid over recycling.

Rubik's cube: de vorm als merk

Europees Gerecht lost juridische puzzel Rubik's Cube op; kubus nu een beschermd vormmerk.

Artikelen over pitchen

Artikelen en columns uit Adformatie, Marketing Tribune, Tijdschrift voor Marketing en Vormberichten.

Bij Designcafé Achterhoek spreek je allemaal dezelfde taal'

Op 26 november vond er weer een Designcafé Achterhoek plaats in Doetinchem: Fashion & Wearables. BNO interviewde Heidi Otten over design in de Achterhoek. 

Illustratoren in het buitenland

Een kort interview met EIF-bestuurslid Gert Gerrits (BNO) naar aanleiding van de jaarlijkse EIF-bijeenkomst.

'Dit is het tijdperk van design on-demand'

Een interview met Maarten Olden in de serie Showcases powered by PNOexpo.