Companjen en Riphagen

Door: Afke Jansen

Restyling van de huisstijl van Riphagen en Pul. De nieuwe naam werd: Riphagen en Companjen

Stichting De Gasthuizen

Door: Afke Jansen

Huisstijl voor Stichting de Gasthuizen. Deze stichting ondersteund subsidies voor projecten voor ouderen.

MCM tekst

Door: Afke Jansen

Voor journalist en tekstschrijver werd een nieuwe huisstijl ontworpen. Trefwoorden: professioneel, zakelijk, fris, modern.

Bright Magazine datavisualisaties

Door: Gert Franke

Datavisualisaties ter illustratie van artiekl over 'self quantifiers' voor Bright Magazine.

Affiche 'Op een doorsnee dag' voor het CBS

Door: Femke van der Stoep

affiche-campagne voor het Centraal Bureau voor de Statistiek.

The Curve Lifestyle shopping

Door: Ton van Bragt

Brand identity and wayfinding signage for this lifestyle shopping mall in Kuala Lumpur.Very clear and bold graphics were employed.

ICDS 2009 campagne

Door: Gert Franke

Campagne voor ICDS symposium 2009 in het Muziekgebouw aan 't Ei te Amsterdam.

Maasstad Ziekenhuis

Door: Martijn Geerdes

Symbolen voor poliklinieken en afdelingen in ziekenhuis

Promotie Biologisch Katoen

Door: Ruud Winder

Bureau gras organiserde in iedere grote Nederlandse winkelstad een promotieteam ter promotie van Biologisch Katoen.

Nieuwkomers in de Revalidatie

Door: Roel Seidell

illustratie over nieuwe spelers op het speelveld van de medisch-specialistische revalidatie