Introductiecampagne met landelijk symposium

Door: LaVerbe

Communicatiestrategie, logo en toolkit (kennisportaal). Introductie tijdens landelijk symposium. PR, praktijkfilms en community management.

Huisstijl voor de nieuwe Green Chemistry Campus

Door: LaVerbe

Ontwikkeling huisstijl, animatiefilm over toekomstvisie en webdesign. De identiteit van Green Chemistry Campus: ambitieus en toegankelijk.

Authentiek Zutphen 2012

Door: Afke Kerkhoven

Unieke kunstkalender, een verzameling met 31 authentieke huisnummers. Formaat: A2

Huisstijl voor een goed doel

Door: Sybren Vlasblom

Ontwerpen en uitwerken van een complete huisstijl bestaande uit logo, website, e-mail nieuwsbrieven, briefpapier, shirts, poster en folders

Alive & Kicking

Door: Elzo Smid

Huisstijl voor een onderneming in de bedrijfsmassage.

Big Roses

Door: Elzo Smid

Huisstijl voor een softwarebedrijf. Hoe suggereer je 'big roses' zonder er uit te zien als een bloemenwinkel?

Eetcafé de Brugwachter

Door: Elzo Smid

Logo en typografisch advies voor een Eetcafé.

DCG

Door: Elzo Smid

Jaarbericht 2010 van het Dialyse Centrum Groningen.

Fitness+

Door: Elzo Smid

Logo voor een samenwerking tussen fitness clubs en de gemeente Groningen; fitnessprogramma voor 55-plussers.

Xpring

Door: Elzo Smid

Huisstijl voor een communicatiebureau

PLG

Door: Elzo Smid

Ontwikkeling van een logo-familie, resulterend in één toegepast logo.

Noorderslag ’97

Door: Elzo Smid

Publiciteit Euroslag- & Noorderslagfestival 1997